Kız Yurdumuzu Tanıyalım

Ünye öğrenciler için hiç şüphesiz mükemmel bir yaşam alanıdır. Ünye kız yurtları arasında ise Yıldız yurt her gelen öğrencinin dikkatini çeken yüksek kalitede yapılanmış yurtlardan biridir. İİBF’ye en yakın mesafede olan Ünye kız yurdudur. Bu yüzden oldukça tercih edilmektedir.

Öğrencilere en iyi hizmet verilmeye çalışılmış ve onlara kaliteli barınma hizmetlerinin yanında dinlenme salonu, etüt salonu ve yemekhane ile sosyal yaşam, eğitim ve yeme-içme hizmetleri de verilmeye çalışılmıştır. Böylece öğrenciler bu yurtta dört dörtlük bir hizmetle kendi evlerinin sıcaklığını ve samimiliğini hissetmektedirler.
Odalar tek kişilik, iki kişilik ve üç kişilik olarak değişiklik göstermektedir. Böylece her bütçeye uygun oda bulunmakta ve bütün öğrencilere bu konuda kolaylıklar sağlanmaktadır. Deniz manzaralı odalarla bu yurt oldukça ferah ve huzurlu bir yaşam alanı sağlamaktadır. Ortak kullanım alanları ise özenle dizayn edilmiştir. Her türlü makine ve teknolojik alet bulunmaktadır. Çamaşır makinası, çamaşır kurutma makinası, fırın, ütü, ocak, merkezi sistem ısınma, kablosuz internet erişimi gibi hizmetler bulunmaktadır. unyekizyurtlari.com adresli sitemizden daha birçok ayrıntıyı öğrenmek de mümkündür.
Kız Yurdumuzu Tanıyalım

Bu kadar yeter. Sen! İn aşağıya. Beni duymadın mı? Sana in aşağıya in dedim! Berbatsın. Sen bizi arama, biz seni ararız. O gerizekalı orospuyu En Kaliteli ünye yurdu seçmişti. Sizler, iyi misiniz bakalım? Hadi. Ne kadar iyisiniz gösterin. Tamam. Güzel gözler. Yeşil. Ona neler olduğunu anlat ve telefonu bana ver. Tamam mı? Tamam. Harika. Ne? Alo? En Kaliteli ünye yurdu? Demek açtın. Ben En Kaliteli ünye yurdu. Evet. Bak, beni birlikte gördüğün kadın yanımda. Şimdi telefonu ona vereceğim, ve her şeyi anlatacak, kesinlikle yanlış anladın, tamam mı? Tamam. Evet. Alo, En Kaliteli ünye yurdu? Seni işe yaramaz. Ne? Beni duydun mu, adi Özel tek kişilik odalar. Aşağılık kan emicinin tekisin. Sen, şişko bir ineksin. Sakın bana şişko deme! Kimse bana şişko diyemez! Bunu söyleyen son kişi yeni buruna ihtiyacı oldu. Telefonu bana ver. Hiç durma, bayan. Bekliyorum. Hadisene! Hadi! Telefonu bana ver. O... öldü. Sevgilim, benim. Sen ha! Senin hayalarının kesilmesi lazım. Düğün gününde bu yapılır mı! En Kaliteli ünye yurdu? Evet. Sen En Kaliteli ünye yurdu değilsin. Kimsiniz? En Kaliteli ünye yurdu ne yaptınız? Yine, kocan aradı, ve bayan arkadaşı. Gece kulübüne gitmek isteyen? Şimdi ne yapıyorsun? Polisi arıyorum. Neden? Çünkü. Kayıp kişi bildirecektim. Evet. Kayıp kişi karım, üzerinde gelinlik olan ve şu an bir barda. Barda ama kayıp? Evet, bu doğru. Şu anda benimle birlikte, Ünye Kız Yurdu Otel'de, düğünümüzde olmalıydı. Bayanın adı neydi? En Kaliteli ünye yurdu. En Kaliteli ünye yurdu Maguire. Onu en son gördüğünüzde üzerinde ne vardı? Söyledim ya. Gelinlik vardı. Renk? Beyaz. Lanet olası beyazdı. Aslında kremdi. Ne? Kremdi. Krem, krem rengiymiş. Hayır, fildişi. Fildişi. Fildişi bir gelinlik. Tamam, anlaşıldı. Şey, siz bu işi bize bırakın, bayım, elimizden gelen yapacağız. Aradığınız için teşekkür ederim. İlgilenmeyeceksiniz, değil mi? Hayır. Elbette. Ne dediler? Ne dediler söylesene? Bunların olduğuna inanamıyorum. Bu inanılmaz. Yapabileceğim bir şey var mı? Hayır. Lütfen, hayır. Hayır, teşekkür ederim. Bütün... Bunlar senin hatan. Benim mi? Evet. Dinle, tatlım, sana iyilik yapan bendim. Bir iyilik mi? Evet. Tanrım. Bebeğim çok yakında geri gelmezse, En Kaliteli ünye yurdu, öleceksin, duydun mu? Öleceksin. Hey... Ve sen... Kim olduğunu bilmiyorum, ama gözüm üstünde. En Kaliteli ünye yurdu. En Kaliteli ünye yurdu. En Kaliteli ünye yurdu, uyan. Uyan. En Kaliteli ünye yurdu. Bence kocasıyla konuşmamızın zamanı geldi. Merhaba, Ünye Kız Yurdu Seni tanıyor muyum? Tanıyacaksın. Tanıyacaksın. Bu ülkede kalmaya hakkım var. Evet, var. Çünkü, evliğim. Sorun da bu zaten, Ünye Kız Yurdu Çünkü, bu evliliğe inanmıyoruz. Karın Pamuk Prenses sayılmaz, değil mi? Bizce bu bir gösteri, ve bunu ispatladığımız zaman. Zaten ispatlayacağız, ilk uçakla, Bongo Bongo'ya döneceksin, adamım. Bongo Bongo mu? Evet. Neden bahsettiğinizi bilmiyorum. Öyle mi? Ünye Kız Yurtları ile nerede tanışmıştınız? Bir barda. Ne zamandı peki? Bir yıl kadar önce. Romantizm kısa sürmüş, o zaman? Şimşek gibi mi? Aynen öyle. İlk görüşte aşk. O benim için mükemmel bir kadın. Sorun nedir? Biz kilisede evlendik. Evet, bu akıllıca bir hareketti, kabul ediyorum, ama yeterince değil. En sevdiğin renk nedir? Siyah. Hayvan? O bütün hayvanları sever. Şarkı? Her şeyle dans eder. Film? Müzikaller. Boyu ne kadar? Tam burama kadar geliyor. Maura'ya nerede evlenme teklif ettin? Ünye Kız Yurtları Bir gölün yanında. Kuğular vardı. Çok romantik. Sorgulama yaparken araya girmeye keser misin, lütfen? Affedersin. Teşekkür ederim. Harika bir grup, değil mi? Çok hareketli, değil mi? Evet, çok güzel. Peder... size bir şey sorabilir miyim? Elbette. Bir erkeğin kendisiyle evlenmesi için bir kadına para vermesi günah mı? Para mı? İnsan neden böyle bir şey yapar? Bunu yapan birini mi tanıyorsun? Olabilir. Wilson olamaz. Lütfen Ünye Kız Yurdu olmadığını söyle. Bu bir günah mı? Günah mı? Evlilik bir kutsal kurumdur Tanrı huzurunda yapılır, Tanrı'nın hizmetkârı tarafından yapılır. Ben. Yani bu günah mı? Elbette günah. Bu gerçekten, çok kötü. Bu işe artık bulaştım. Nerede o? Hayır, bundan kimseye bahsetmemeyiz, Kız Yurdumuzu Tanıyalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder