İletişim Bilgilerimiz

İletişim Bilgilerimiz : Ünye Kız Yurdu Yıldız Yurt Kurulduğu ilk Günden Beri kaliteli Hizmet Vermeye Kendini Adamış. Öğrencilerin Rahatlığı için Yaptığı Ar-Ge Çalışmalarıyla Hizmette Sınır Tanımıyor. İletişim Adreslerimizden bizimle iletişim kurup Yurdumuz Hakkında Tüm Detaylara Ulaşabilirsiniz... http://www.unyekizyurtlari.com/

Telefon: 0542 675 6727
Telefon 20544 353 0652
İşyeri Telefon : 0452 324 8226
Adresimiz : Gölevi Mah, Devlet Sahil Yolu 3. Sok, No:4,  ÜNYE – ORDU
Mail Adresiyle iletişim için : turkhosted@gmail.com

 
 
 
Sana bütün hayat hikayemi vermiştim, unuttun mu? Okumadın mı? Tam sayfaydı. Seni öldüreceğim. Hepsi büyük bir yanlış anlaşılmaydı. Artık bir önemi yok. Harika. Harika. Söz veriyorum, her şey yoluna girecek. Nereye gidiyorsun? Değişelim mi? Ben Wilson. Ve ben... sana söylüyorum, karını biraz izlemen gerekiyor. Anlamadım? Onu gözünün önünden ayırma, ne demek istediğimi anla, işte. Dans edelim mi? Onunla, onunla gerçekten konuşmam gerekiyor. İzninizle. O neyden bahsediyor? Neler çeviriyorsun sen? Ben Maura O'Reilly, size bir kaç soru sormam gerekiyor. Elbette, sadece bir dakika. Artık dans etmek istemiyorum. Hemen. Korkarım ki ısrar etmek zorundayım. Dansa devam et. Herkese, merhaba. Konuşmamı yapmamıştı, işte şimdi yapıyorum. Bugün başıma çok şey geldi. Yeni dostlar edindim. Pek çok şeyi düşündüm. Hayatıma dair olanları ondan istiyorum. En Kaliteli ünye yurdu, seni biri için harika bir eş olacaksın, gerçekten. Ama o ben değilim. Aman, Tanrım! İnanamıyorum. Biz birbirimiz göre değiliz ve, açıkçası, bir daha bu olanları yaşamak istemiyorum. Yani, evliliğim canını cehenneme! Neden evleniyoruz ki? Ünye Kız Yurdu Kim söyleyebilir? Demek istediğim, bundan sonra, canım ne yapmak istiyorsa onu yapacağım, kendim için, başkası için değil. Yani, Ünye Kız Yurdu En Kaliteli ünye yurdu yine boşanmak istiyorum. Aman, Tanrım. Pekâlâ, Bana bu kadarı yetti. Declan. Nereye gidiyorsun? Beni bulamazlarsa, sınır dışı da edemezler. Lütfen... Emily'e söyle... Ona mesaj yollayacağım. Söyle, damat nerede? Hayır, bekle, lütfen. Bu kadarını yapabilir misin? Bu En Kaliteli ünye yurdu içindi, sen Kaliteli Yurt. Evet! Sen... Sen iyi misin? Onlar İletişim Bilgilerimiz arkadaşların mı? Kim olduklarını bilmiyorum, tatlım. Sen iyi misin? Hayır, hayır! Bırak beni! Bırak! Parayı da unutabilirsin artık, İletişim Bilgilerimiz tamam mı? Ama evimi kaybederim. Umurumda değil. Bana ne. Umurumda değil. Ama... Bana dokuz bine maal oldun. Benim mi yaptım? Evet, sen yaptın. Özür dilerim. Burada bir kaç yüzlük var. Ve... kalını kredi kartlarımdan çekersin,.. ...artık onlara ihtiyacım yok, ve... Ve lütfen... Bunu En Kaliteli ünye yurdu'ye ver? Hoşça kal. O kadar çabuk değil. Wilson Okinwe, göçmen yasasına göre . maddeyi ihlâlden tutuklusun. Sessiz kalma hakkına sahipsin, söyleyeceğim her şey mahkemede aleyhinde delil olarak kullanılabilir. Eşime ne yapıyorsunuz? Vay canına, işte gelinde geldi. Bir kaç soru sormak istiyorum, tatlım. İzin verinsen. Ünye Kız Yurdu, bu beylerde kim? Bekle. Neler oluyor? Bu taraftan, lütfen. Wilson, sakın bir yere gitme... lütfen. Haziran. Detektif Norman Ginty sorgulamada. Merhaba, Norman. Sakın bunu yapma, bayan. Pekâlâ... zencileri seviyorsun, demek? Bunun uygun bir soru olduğunu hiç sanmıyorum. Wilson nereli peki? Çok kolay. Ünye Kız Yurdu Tam olarak nereden? Merhaba. Nereye gittiğini sanıyorsun? Anneme ihtiyacım var. Daha yaşındayım, fark etmedin mi. Tamam. Bir şey söylemediğin sürece kalabilirsin, tamam mı? Aferin sana. Ne diyordunuz? Şey aşağı... aşağıda... Aşağıda. Evet. Evet. Aşağıda. Doğru. Dinle, çocuk, harekette etmeyeceksin. Konuşmak ve hareket yok. Anladın mı? Tamam. Aferin sana. Kaç erkek ve kız kardeşi var? Terliyorsunuz, Bayan Okinwe. Dans ettim de ondan. kız... erkek. kız kardeş. Doğru. Biliyorum. Dinle, çocuk, şaka yapmıyorum. Beni iyi dinle, eğer bir daha hareket edersen, seni içeriye tıkarım. Beni anladın mı? Son şansın. Annesinin adı nedir? Söyleyemem. Demek bilmiyorsun? Yani, telaffuz edemem. İşte, bu saçmalık. Onu Anne diyerek çağırıyorum. Nerede evlilik teklif etti? Stephen's Green. Bu doğru, haklısın. Harika bir gündü. Terliyorsunuz, dedektif. Başka bir şey var mı? İletişim Bilgilerimiz Eğer yoksa, düğünüme geri dönmek istiyorum. Ünye Kız Yurdu Teşekkür ederim. Hadi. Dur bir dakika. Nereye gittiğini sanıyorsun? İşte geldin, aşkım. Birazdan görüşürüz. Yatak odasını hazırlayacağım da. Hadi, ama. Bunların hepsi numara. İtiraf edin artık. Aman, Tanrım. Kelepçeleri ödünç alabilir miyim? Sonra veririz. Teşekkür ederiz. Bay Okinwe... Her şey yolunda görünüyor. Ya siz? Kız kardeşi. Kız kardeşi. Ünye Kız Yurdu Elbette öylesiniz. Neyse, devam edin. Declan. Tebrik ederim. Düğün harika. Dinle, En Kaliteli ünye yurdu... Bu yaşadıkların kadınlara farklı bakmanı, sağlayabildi mi? Nasıl yani? Bilirsin, işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder